نرم افزار VMware Workstation


 نرم افزار VMware Workstation



VMware یکی از قویترین نرم افزارهای مجازی کننده برای برنامه نویسان نرم افزار و همچنین بخش تست نرم افزار در کمپانی های ساخت نرم افزار می باشد که به صورت همزمان چندین سیستم عامل را فقط در یک کامپیوتر اجرا می نماید.


از قابلیت های VMware اجرای همزمان ویندوز, لینوکس,Netware, Solaris X86 به صورت شبکه می باشد(بدون Restart کردن مجدد کامپیوتر و یا پارتیشن بندی هارد) همچنین از قابلیت های دیگر این نرم افزار ایجاد شبکه مجازی فقط در یک کامپیوتر و جابجایی پوشه ها در شبکه می باشد که مورد استفاده افرادی که در زمینه IT Develope و System Administrate فعالیت دارند , قرار می گیرد.

از امکانات جدید VMware 6 قابلیت پشتیبانی از ویندوز Vista و همچنین نمایش چندین مونیتور و پشتیبانی از MP3 Players وUSB 2 Devices و همچنین قابلیت پشتیبانی سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی در محیط لینوکس (Redhat,SESE,UBULTU,MANDRIVA) یا ویندوز به عنوان سیستم مهمان یا میزبان می باشد.

قیمت: 3,750 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزار VMware Workstation ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید نرم افزار VMware Workstation


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد