ماه غم (11)


ماه غم (11)



بر سر دوراهی بهشت و دوزخ هنگامی فریاد کمک خواهانه سر خواهی داد که فرمان خدای یکتای قهـــّار به فرشتگان می رسد که: یا او را به بهشت برید با به دوزخ. و زبان گنگ می شود، به گونه ای که دیگر توان دادخواهی هم نخواهی داشت.
آری! اگر در زندگی خویش ندای حق طلبانهء حسین(ع) را لبــّیک گفته باشی، امید است که در آن شرایط حســّاس که آهنگ کمک خواهی می نمایید و زبانت نمی چرخد، آری! در آن شرایط پیشوای شهیدان تو را پاسخ گوید و از آن مرحله سخت نجاتت بخشد.

با فرا رسیدن ماه محرم؛ ماه خون؛ ماه ستم ستیزی؛ ماه شهیدان کربلا؛ ماه آزادگی؛ ماه جهاد؛ ماه سالار شهیدان؛ ماه عزاداری سید الشـــّهداء حسین (ع)، بخش فروشگاه اینترنتی سرویس ویژه ای را به کاربران گرامی تبیان ارائه می دهد. مجموعه ماه غم شامل 11سی دی می باشد که جامع ترین و کامل ترین مجموعه عزاداری سالار شهیدان و سخنرانی های مداحان مشهور اهل بیت می باشد.
ماه غم(11): 88 ترک- گلچین روضه خوانی از مداحان اهل بیت:

کریمی- خلج- واعظی- حدادیان- ارضی- میرداماد- سلحشور- بنی فاطمه- اکبری- طاهری

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید ماه غم (11) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید ماه غم (11)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد